Viaplay på dit Samsung Smart TV
Læs mere om, hvordan du kommer i gang med at streame på dit Samsung Smart TV
Understøttede modeller
2014 eller nyere modeller med Orsay eller Tizen 2.4 eller højere
2018 eller nyere modeller anbefales for at få den bedste oplevelse
Kom godt i gang
Download Viaplay-appen fra Samsung Smart TV App Store
Understøttede funktioner på modeller fra 2018 eller nyere modeller med Tizen 4 eller højere
- Full HD-brugergrænseflade: Ja
- Understøttede videoopløsninger: Op til UHD/4K (afhænger af enhed)
- Lydunderstøttelse: Dolby Digital Plus/AAC
- 50 fps Live Sport: Ja
- Catchup: Ja
- Live Scrubbing: Ja
- Undertekster: Ja
- Understøtter flere sprog: Ja
Understøttede funktioner på modeller fra 2016-2017 med Tizen 2.4 – 3
- Understøttede videoopløsninger: Op til HD/720p
- Lydunderstøttelse: AAC
- 50 fps Live Sport: Ja
- Catchup: Ja
- Live Scrubbing: JaUndertekster: Ja
- Understøtter flere sprog: Ja
Understøttede funktioner på modeller fra 2014-2015 med Orsay
- Understøttede opløsninger: Op til HD/720p
- 50 fps Live Sport: Nej
- Catchup: Nej
- Live Scrubbing: Nej
- Undertekster: Ja
- Understøtter flere sprog: Ja
Læs mere om Viaplays understøttede egenskaber og funktioner her.
Relaterede artikler
- To streams er allerede i brug Her kan du se, hvad du skal gøre, hvis der er for mange streaminger i brug på din konto.
- Viaplay på flere enheder Læs mere om håndtering af flere streamingenheder med din konto.
- Jeg kan ikke afspille indhold Læs mere om håndtering af problemer med afspilning af indhold – uanset hvilken enhed du bruger.
- Jeg kan ikke logge på Viaplay Gør dette, hvis du har problemer med at logge på Viaplay.